Η παραγγελία μου είναι για δώρο. Μπορείτε να τη στείλετε απ’ευθείας στον τελικό παραλήπτη;
Φυσικά. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας να επιλέξετε «Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση» και αυτόματα θα ανοίξει μία φόρμα όπου μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία του τελικού αποδέκτη. Τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε εμείς!

Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 2421097392 ή αποστέλλοντας μας email χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα, σε κάθε περίπτωση το αργότερο μέχρι τις 12μμ την επόμενη εργάσιμη ημέρα από αυτή της καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
– Με τη χρήση πιστωτικής κάρτας
– Με κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό τραπέζης
– Με παραλαβή από το κατάστημα
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα ¨Τρόποι και Έξοδα Αποστολής¨.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Για αγορές μέχρι το ποσό των 79 ευρώ τα μεταφορικά ανέρχονται στα 5 ευρώ ανά παραγγελία. Για αγορές μεγαλύτερες του ποσού των 79 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα ¨Τρόποι και Έξοδα Αποστολής¨.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να επεξεργαστείτε και να αποστείλετε την παραγγελία μου;
Γενικά είμαστε αρκετά γρήγοροι στην εκτέλεση των παραγγελιών, οι οποίες συνήθως γίνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από αυτή της καταχώρησης της παραγγελίας. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο e-shop μας είναι διαθέσιμα και έτοιμα για άμεση αποστολή. Εξαίρεση αποτελούν τα βαπτιστικά πακέτα που χρειάζονται έως 15 ήμερες από την ημέρα παραγγελίας καθώς το κάθε ένα από αυτά κατασκευάζεται αποκλειστικά για εσάς (custom made). Από την στιγμή που θα αποστείλουμε την παραγγελία υπολογίστε ότι θα φτάσει σε εσάς από 1-3 ημέρες ανάλογα με τη μεταφορική εταιρεία (Speedex, Γενική Ταχυδρομική) και την περιοχή σας.

Τι γίνετε στην περίπτωση που παραλάβω ένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν?
Πριν την αποστολή της παραγγελίας σας ελέγχουμε σχολαστικά όλα μας τα προϊόντα έτσι ώστε να διασφαλίζουμε τη μέγιστη ποιότητα για τους πελάτες μας. Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, σε διάστημα εντός 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής, τηλεφωνικά στο 2421097392 ή αποστέλλοντας μας email χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να συζητήσουμε την αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος σας.

Δέχεστε επιστροφές ή αλλαγές;
Είμαστε υπερήφανοι για τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που προσφέρουμε και ελπίζουμε ότι θα είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας. Παρ’όλα αυτά σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα ή για κάποιο λόγο το προϊόν μας δεν είναι αυτό που παραγγείλατε (όπως εικονίζετε και περιγράφετε στην σελίδα μας) παρακαλούμε επικοινωνήστε το συντομότερο, και σε κάθε περίπτωση εντός 15 ημερών μαζί μας στο τηλ. 2421097392 ή στέλνοντας ένα e-mail στο info@lespetitsfresh.gr ώστε να σας αντικαταστήσουμε άμεσα τον κωδικό ή τους κωδικούς που έχουν πρόβλημα με δικά μας έξοδα. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα ¨Επιστροφές παραγγελιών και χρημάτων¨.

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι αγορών;
Περιστασιακά προσφέρουμε εκπτωτικά κουπόνια για τους πελάτες μας αποκλειστικά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, Facebook και Instagram, αλλά και στους εγγεγραμμένους χρήστες στο Newsletter μας. Ακολουθήστε μας και θα είστε οι πρώτοι που θα λάβετε ενημέρωση για μοναδικές προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια.

Δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε; Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα..